Retourbeleid

Ons retourbeleid is 30 dagen geldig. Wanneer er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling, retour of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen bevatten.

Verdere niet-retourneerbare items:

- Cadeaubonnen;
- Downloadbare softwareproducten;
- Sommige gezondheid en persoonlijke verzorging items.

Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig. U kunt hier uw Bestellingsnummer voor gebruiken.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing):
  • Boek met duidelijke tekenen van gebruik;
  • Geopende CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat;
  • Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of waarvan onderdelen ontbreken om redenen die niet te wijten zijn aan ons;
  • Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Restituties (indien van toepassing)

Zodra we uw retour ontvangen en geïnspecteerd hebben, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als het is goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed geplaatst op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan opnieuw uw rekening. Indien u het bedrag niet heeft ontvangen, neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt overgeboekt. Of neem contact op met uw bank, er is vaak enige verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geplaatst op de rekening. Indien u deze stappen heeft ondernemen en nog geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via support@basply.nl.

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)

Alleen voor normaal geprijsde artikelen kunt u een terugbetaling ontvangen. Helaas geven we geen terugbetaling voor uitverkoopartikelen.

Uitwisseling (indien van toepassing)

We vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u het artikel graag wilt inruilen voor hetzelfde product, stuur dan een e-mail naar support@basply.nl, we helpen u graag verder.

Cadeaus

Als het artikel als cadeau gemarkeerd is bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de schenker de bestelling naar zichzelf had verzonden om u dit later te geven, sturen we een teruggave naar de schenker en zal diegene u informeren over de teruggave.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd voor het ontvangen van uw vervangende product variëren.

Als u een artikel verzendt dat duurder is dan 75 euro, kunt u overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

-----

Basply