Over Basply

Basply is opgericht met een visie: er voor zorgen dat elke online winkelervaring naadloos en aangenaam is, waar u ook bent.

In sommige landen is online shoppen nog niet beschikbaar, óf is het erg moeilijk om online te winkelen. Daar wilden we dan ook graag verandering in brengen, zodat iedereen de ware schoonheid van online winkelen kan ervaren, met alle voordelen van dien, en kan genieten van de meest aangename winkelervaring, elke keer weer.

Dit is dan ook waarom we begin 2018 begonnen met Basply.

Basply is gemaakt voor de klanten. Onze website, regels en beleid zijn ontwikkeld met de klanten in ons achterhoofd. Zo kunnen onze klanten bij ons genieten van een ideale online winkelervaring.

Bij Basply komen onze klanten eerst, Basply komt op de tweede plek. 

Daarom hebben we een 24/7 365 dagen e-mail klantenservice: zo kunt u altijd snel en gemakkelijk contact met ons opnemen.

Daarom kunnen klanten bij ons genieten van een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie, zonder vragen of moeilijk gedoe.

Daarom hebben we websites in meerdere talen, zodat u zich bij ons echt thuis kunt voelen.

We willen dat u bij Basply 100% vertrouwd bent met het online winkelen.

Basply is een jong bedrijf met de grootste ambities. En het hele Basply team werkt hard aan het waarmaken van deze ambities. We werken dan ook constant aan het verbeteren van onze services: van de reactietijd van de klantenservice, snellere verzendtijden tot een snellere website, en dit allemaal gefocust op een betere winkelervaring van onze klanten.

Basply B.V. bedrijfsgegevens:

  • KVK nummer: 75294923
  • BTW nummer: NL860227248B01
  • BIC: RABONL2U
  • E-mailadres: support@basply.nl